
„CREATIVA MEDIA“ jača kapacitete: Projekat strateškog planiranja uz podršku EU
Udruženje građana „CREATIVA MEDIA“ u periodu 15. avgust – 15. novembar 2024. godine realizuje projekat „Strategijom do održivog uticaja“, uz podršku EU Resurs centra za civilno društvo u Srbiji.
Ovaj tromesečni projekat, vredan 117.000 dinara, ima za cilj izradu četvorogodišnje strategije koja će udruženju omogućiti da efikasnije doprinese unapređenju medijske scene i medijske pismenosti u lokalnoj zajednici.
„Prepoznali smo potrebu za jasnim strateškim okvirom koji će nam pomoći da ostvarimo svoju misiju i viziju“, izjavila je Vladimira Dorčova Valtner, predsednica udruženja. „Želimo da se fokusiramo na ključne probleme u lokalnom medijskom prostoru, kao što su nedostatak medijske pismenosti, posebno među mladima, i potreba za jačanjem kapaciteta lokalnih medija.“
Projekat će obuhvatiti sledeće aktivnosti:
- Izrada četvorogodišnjeg strateškog plana CREM-a (2025. – 2028.);
- Izrada sajta CREM-a;
- Priprema i implementacija kampanje vidljivosti CREM-a.
Ovaj projekat predstavlja važan korak u razvoju udruženja „CREATIVA MEDIA“. Očekuje se da će izrada strategije doprineti jačanju kapaciteta udruženja, povećanju njegove vidljivosti i uticaja na lokalnom nivou, i dugoročnoj održivosti.
„Verujemo da će ovaj projekat imati pozitivan uticaj na celu zajednicu“, dodala je Dorčova Valtner. „Želimo da Maglić, odnosno Bački Petrovac postane primer dobre prakse u oblasti medijske pismenosti i da zajednički gradimo informisano i kritički osvešćeno društvo.“
Ovaj članak objavljen je uz finansijsku pomoć Evropske unije. Za njegovu sadržinu odgovorna je isključivo “CREATIVA MEDIA” i ona ne odražava nužno stavove Evropske unije.
Add A Comment