projekat

„CREATIVA MEDIA“ jača kapacitete: Projekat strateškog planiranja uz podršku EU

Udruženje građana „CREATIVA MEDIA“ u periodu 15. avgust – 15. novembar 2024. godine realizuje projekat „Strategijom do održivog uticaja“, uz podršku EU Resurs centra za civilno društvo u Srbiji. 

Ovaj tromesečni projekat, vredan 117.000 dinara, ima za cilj izradu četvorogodišnje strategije koja će udruženju omogućiti da efikasnije doprinese unapređenju medijske scene i medijske pismenosti u lokalnoj zajednici.

„Prepoznali smo potrebu za jasnim strateškim okvirom koji će nam pomoći da ostvarimo svoju misiju i viziju“, izjavila je Vladimira Dorčova Valtner, predsednica udruženja. „Želimo da se fokusiramo na ključne probleme u lokalnom medijskom prostoru, kao što su nedostatak medijske pismenosti, posebno među mladima, i potreba za jačanjem kapaciteta lokalnih medija.“

Projekat će obuhvatiti sledeće aktivnosti:

  • Izrada četvorogodišnjeg strateškog plana CREM-a (2025. – 2028.); 
  • Izrada sajta CREM-a; 
  • Priprema i implementacija kampanje vidljivosti CREM-a.

Ovaj projekat predstavlja važan korak u razvoju udruženja „CREATIVA MEDIA“. Očekuje se da će izrada strategije doprineti jačanju kapaciteta udruženja, povećanju njegove vidljivosti i uticaja na lokalnom nivou, i dugoročnoj održivosti.

„Verujemo da će ovaj projekat imati pozitivan uticaj na celu zajednicu“, dodala je Dorčova Valtner. „Želimo da Maglić, odnosno Bački Petrovac postane primer dobre prakse u oblasti medijske pismenosti i da zajednički gradimo informisano i kritički osvešćeno društvo.“

Ovaj članak objavljen je uz finansijsku pomoć Evropske unije. Za njegovu sadržinu odgovorna je isključivo “CREATIVA MEDIA” i ona ne odražava nužno stavove Evropske unije.

Add A Comment


Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.